2009. július 26., vasárnap



öregebbek (illetve fiatalabbak) lettünk még egy NINnel, úgy néz ki egy darabig az utolsóval,
mert ugye "Trent a falhoz támassza a bringát".
sebaj, mindenesetre ez a koncert OLYANDEANNYIRANAGYONgyönyörű volt,hogy kishíján sírtam, hánytam, kibeleztem magam. mindezt persze egyszerre.
"GREY WOULD BE THE COLOUR IF I HAD A HEART..."
a fenti kép amúgy csalás, ez a 2007-es Sziget, de szép.

setlist:

  1. Pinion
  2. Wish
  3. Last
  4. Discipline
  5. March of the Pigs
  6. Piggy
  7. Reptile
  8. Burn
  9. Gave Up
  10. La Mer
  11. Something I Can Never Have
  12. Non-Entity
  13. Gone, Still
  14. The Downward Spiral
  15. Mr. Self Destruct
  16. 1,000,000
  17. Echoplex
  18. Survivalism
  19. The Good Soldier
  20. Dead Souls
  21. The Hand That Feeds
  22. Head Like A Hole
  23. Hurt
hát, lehet, hogy a kigyúrt, wellness-fitness Reznor bá nem olyan fílinges, mint volt cuccos girnyó korában, de legalább még egyben van, sőt kurva jól nyomja.
nem úgy, mint szegény faszkalap Manson.

„Eljutottam odáig, hogy meggyűlöltem magam”

hát, Trentem ez mind rendben van, de mintha 1992-ből visítanád, hogy:
"I hate myself for what I've become" (Gave Up)

...azért jár egy nagy RESPEKT!
hála ezeknek a fszoknak, főleg a főfsznak, fiatalodtam vagy 5 évet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése