2009. július 6., hétfő

feels like to be one of the beautiful people


I'm a rock'n'roll nigger...


kapcs:


Szopás nélküli hörgés és tinglitangli Sopronban

Manson menyasszonyai
-ikszdé-ikszdé!

Marilyn Manson koncert után betért a soproni McDonald’s-ba

Én azt mondom, Manson immár olyan ártalmatlan, mint egy industrial/glam rock/metal banda szokott lenni. Nem mellesleg mindig is annyira volt az, de ez most már nyilvánvaló is. Azért jó látni, hogy még mindig van elég idióta pro és kontra, aki képes cirkuszolni.

Ami a koncertet illeti, úgy tűnik rájött, hogy már nem járja a gólyaláb meg a nagy showzás, ez engem nem is zavart. Szerintem egész fasza kis konc volt, bár a közönségbe szívesen belelövettem volna...
Az is igaz, hogy ha józan(abb) lettem volna, sanszos, hogy ez a produksön elég kevésnek bizonyul.
Meg azért ez a meki is gáz...

Viktor a technika -illetve hiányának- áldozata lett,
-sajnáljuk, mi egész este kerestünk, remélem jól elvoltál (valahogy).


4 megjegyzés:

  1. a közönség abszolút nem volt menő. pedig még én is ráztam a rövid kis hajamat, és nyomtam a magasba az ördögvillákat, és én nem is szeretem ezt a félelmetes bácsit

    VálaszTörlés
  2. ezek szerint még benned is több energiát szabadított föl, mint az úgynevezett fanokban.
    nagggyon gáz volt a közönség!
    azért rendet raktam egy kicsit...
    (-ördögi smiley)
    amúgy a bácsi szerintem inkább cuki volt, mint félős.

    VálaszTörlés
  3. én azért féltem, néha hátat is fordítottam és olyankor csak magamban, halkan, Halászjuditot mormogtam

    VálaszTörlés