2009. november 11., szerda

az összes agyamat eldobom, avagy eszem-faszom!!!

Mindig is ferde szemmel néztem a multikra, számos disznóságukon
fölhúztam már magam, de most már személyes érintettséget is
érzek az egyikben. Milyen szép véletlen, hogy éppen mostanság
"keveredtem bele" egy belvárosi piac megőrzésének ügyébe,
állítólag (m/b)ŰVÉSZETILEG.
Namármostanaztán az van, hogy a mélyen tisztelt Auchan
terjeszkedni, építkezni óhajt dunakeszi áruházánál, ami nem
mellesleg igen közel esik (egyébként "hőn szeretett")
lakóhelyemhez, néha még vásároltam is ott (hát ezentúl akkor sem
fogok, ha be kell mennem a belvárosba!), fölépülése előtt pedig,
még gyerekként az arra húzódó mocsaras terepen kalandorkodtam.
A "beruházást" (szép szó) a szomszédos tőzegláp (ami már így is
csak maradéka az úgy tíz éve fölszámolt mocsaras-lápos
területnek) helyén kívánják megvalósítani.
Az persze nem számít, hogy hivatalosan is természetvédelmi
terület, az MEGOLDHATÓ, azaz szép magyar nyelven lezsírozható,
elmutyizható. Az persze még kevésbé számít, hogy éppen
mostanság hallani egyre többet a tőzeglápok klímavédő szerepéről.



Botrány! Korrupt az Országos Zöldhatóság! Betemetnek egy élő lápot! Bojkottáljuk az Auchant!

Dunakeszi-tőzegtavak 2 - Kiderült, hogy honnan vették a téves talajmintát!
Dunakeszi-tőzegtavak 3 - Teregessünk, van minek száradnia
Dunakeszi-tőzegtavak 4 - AZ AUCHAN TITOK - Terjed a hír!

BOJKOTT, HISZTI, TÜNTETÉS, ELLENÁLLÁS!

egy LMP-s bloggerkollegát idézve:

"Zöld forradalmat akarok! Most! Leszarom, hogy sötétzöld vagyok. Minden számottevő tudós és kutatóintézet és modell szerint jobban élünk, mint négy év múlva fogunk. Kőkemény zöld forradalmat akarok."

ha már a piac körül "ólálkodunk"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése